Lämna skåneland och kom hem!!

Hejhejhalllååååå!
Vi hade ettornas dag idag på gymnaiet, asnajs, massa stationer med roliga grejjjer ;) Jag spikade bland annat och jag var självklart skitgrym. Vi fick dock inget pris men vi ville att de andra klasserna skulle känna sig lite bra också.. Svårt när man går på samma skola som INT 1 men vi vill att alla ska känna sig välkomna och behövda. :)

Efter prisutdelningen gick jag med Idabby till Lerum och vi fikade och shoppade. :D Mycket tjejigt och mycket mysigt. Känns bra att inte vara så manlig hela tiden (herra). Som vanligt inträffade en mycket pinsam_situation och ett tag var både jag och Ida riktigt rädda över att bli överfallna av några storvuxna småpojkar. Vi klarade oss som tur var.

Red och sååååå när jag kom hem och nu sitter jag här och dricker pepsiMAX (Henry!!)(det enda rätta) och äter choklad. Ska ändra min relationsstatus på facebook nu också.

Orkar inte vända bilden men vill barta säga att jag saknar min Gosebulle!! Kooom heem!! <3 <3

/LinLin


Kommentarer
Postat av: I

Mycket mysigt och mycket pinsamt ahahha xd

nemen vilken tjusig bild! saknar henne meddd:(

2010-09-11 @ 00:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0