TIDSFÖRDRIV

Tjaaa, fan vad ovanligt att jag sitter här men självklart måste jag blogga. Har trots allt ca 15 besökare som vill läsa om mitt otroligt intressanta liv!

Var i skolan idag och det var kuuul. :) Men det är bara för att jag har så grym klass. Stavas grym med ett eller två m förresten? Jaja, det var faktiskt inte så mycket att behöva ta igen som jag trodde. Bara typ 10 sidor i matteboken och det är ju INGENTING. Herra. Det blir inte bättre av att jag inte fattar något heller. Men det löööööser sig. ;)

Slutade 14.20 så jag red med Rundet vid halv 4. Det var också kuuul och hon berättade en leskig_historia som jag måste berätta för någon. Fast jag kommer inte ihåg den... Tror det handlade om en som hette David. Som var en lever... Eller som hade tappat sin lever... Aja det löser sig gör det gör det gör det. Gör det.

Jag oorkar inte! Vad ska jag göra ända till klockan 8 då Idol börjar?? Kan ju inte träna buhuuu ingen hit. Aja hejsvejs.


Fan vad långt inlägget blev

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0