Klassresa på styrsö!

Jag kom för några timmar sedan hem från en klassresa med INT 1 på Styrsö. Har ju varit sjuk hela förra veckan men som tur var kände jag mig lite bättre innan vi skulle åka och nu känner jag mig nästan helt frisk! :)

Vi hade det jättebra där i alla fall och det var skitkul att träffa alla igen. Vi bodde i ett hus bara 5 minuter från hamnen och jag delade rum med 6 andra tjejer. :) Vi gick en lång promenad på ön och handlade tacos som vi sedan lagade (jag var stekARN).

På kvällen körde jag, Matilda, John, Hampus, Tobias och Moa lite sms-roulette och det var mycket_roligt. ;) Ringde lite myspysiga samtal också HAHAHAH *censurerat* nä men usch och fy. x) Om någon är sugen på lite telefonsex så kan ni ju bara ringa mig (HAHAHAHHAHAHHAAHAHAHHAHA herra ;)).

Jag lärde mig också spela poooker och jag ägde små-pojkarna ganska stort kan jag säga. Ni kan ringa mig och ni vill ha lektioner i poker-spelande också btw. ;)



Party-glasögonen är självklart alltid med...


/LinLin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0