tack alla!

Heeeeeeeeeej :D
Idag fyller jag år :) Wohooooo, 16! :D Gööööött, övningsköra nu och allt ;)
Har fått massa presenter också. Leopardfärgad sportbh, rosa träningslinne, hörlurar till iPoden som jag kan ha när ja springer, gymkort och ridbyxor! Taaack mami och papi <3 och pussy.

Herregud, kvällen igår var minst sagt rolig. Och leskig. ;)
Haha, vi började med att äta hemma hos mig och ha lite trevliga lekar med gosig dryck! Juicen var slut idag och papi var jättebesviken :( hahaha, fattar inte hur det gick till..
Resten av kvällen spenderades hemma hos Johanna med sing-star och dans och telefonsamtal och myspys på toaletten.. <3

I morse vaknade jag bredvid en Lottpott och vi skrattade mycket åt alla fina bilder och videor ;) Jag fruktar dock att det finns värre.. :O :D

Tack alla som var med och gjorde kvällen oförglömlig :D Tack Johannabby mest för att vi fick låna ditt hus <3<3<3 haha

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0