Specialidrott

Var tvungen att gå på bodyvive idag eftersom jag är med i en "tävling" där man måste gå på speciella och ett visst antal gruppass på gymmet. Herrgud, säger jag bara.
Tänk er tjocka medelålders/pensionärer hoppa (ta steg) runt med en boll pressade mellan händerna. Det skulle tydligen vara bra för bålen... Det märkte jag inte av. :P
Tur att jag aldrig behöver gå dit igen ;)
Innan det suuuuuperjobbioga passet var jag på gymmet och tränade kondition i 40 min iallafall.

Efter skolan var jag och Lotta på en introduktion till ridning som specialidrott. Verkade väl helt okej men har hört från andra att det är rätt segt.
Någon som går på det och kan berätta vad du tycker? :)

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0