Ridning och gym

Hejhej å håå!
Jag har precis ätit lunch och innan det red jag Bollan! :) Det gick jättebra och hon var väldigt pigg, haha ;) Tänkte rida i paddocken först men eftersom det var så blött och löst där red jag ut och travade och galopperade istället.
Har även hunnit med att göra stallet, mocka och fodra! Duktig är jag :)

På tisdag kommer veterinären igen och tittar på Carrol. Hoppashoppashoppas verkligen att han är bra då, i och för sig har det bara gått två veckor men vi kanske har tur..

Lite senare ska jag ner med Ida och använda mitt gymkort :) På kvällen ska jag träffa girlsen :D<3

Braaaa dag!

haha, Idabby <3


Kommentarer
Postat av: I

ouuff en sån snygging!

2010-05-14 @ 14:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0