Mina pojkar mår inte bra :'(

Hejhejhallåååå :)
Igår var det träning två pass, spinning 45 min och core 30 min. Sjukt skönt nu när jag har årskort då kan jag träna hur mycet jag vill! :D Kan dock inte springa och dansa eftersom jag fortfarande har lite ont i benhinnorna. Men det har blivit mycket bättre! :D

Idag är det vilodag så därför ska jag bara ta't lugnt och plugga. Har spanskaprov imorgon och ganska stor SO-läxa till på torsdag.. Det är bara att sätta igång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veterinären var här och tittade på Carrol idag också och han var forfarande inte helt bra än, även fast det var mycket bättre. Lite segt men jag hade inte förväntat mig så mycket annat eftersom han bara fick en behandling på 2 veckor.. Nu har han i alla fall fått tuppkamm och den behandlingen är mycket effektivare!
Två veckor till med vila alltså. Stackarn han kommer döö av uttråkning :(<3

Juste, Benny ramlade idag så han gick sönder ännu mer.. Backspegeln ramlade av.. Haha :P
Nu ligger han nere på en spånbal :):)


Gubben :'(<3

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0