Löpning på sand?

Sitter här och laddar med musik och fösöker bli lite taggad!
Hade inte planerat vart jag skulle springa idag men sen kom Susanne på den smarta idéen att jag kan springa till en rundbana med sand som ligger här i närheten. Vi brukar ligga och galoppera där med hästarna och jag har själv ingen erfarenhet av att springa i sand men det lär vara jobbigt... Bra alltså! :D
Banan är ca 400 m så om jag springer fem varv på den blir det alltså två km. Den sammanlagda vägen bör alltså vara 4.5 km. Blir nog perfekt eftersom det är sand och inte asfalt vi snackar om! ;)

Märker att urvalet av bilder inte är så stort. Jag har inte tagit så många nya, jag hatar att vara med på kort.

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0