klantarsel nr. 1

Jäääävligt dålig start på dagen.
Klockan är halv sju på morgonen och jag är sen till spinningen som börjar kvart i sju.
Tittar i oljetanken och ser att det behöver fyllas på.
Hämtar flaskan med bara en skvätt olja kvar och häller i.
Tappar bort korken och går över till andra sidan av moppen.
Lutar den lite för att se om korken ligger där under.
Moppen börjar välta och jag tar tag i sadeln för att hålla kvar den.
Sadeln knäcks.
All olja rinner ut.

Hahahahah, nu kan ja skratta lite åt det men jag höll seriöst på att börja gråta :( x)

Jag fick i allafall satt på sadeln (löst) och chansa på att åka ner på den lilla oljan som fanns kvar.
Sedan var det bara att skynda in i spinningsalen, försenad med några minuter men ingen större fara.
Spinning i 30 min och sedan Poweyoga i 30 min.

Sen var jag redo för en hääärlig skoldag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0