Håll tummarna..

Tävlade ju igår och det gick skit rent ut sagt. I första klassen tar jag på mig lite av det som hände men i andra klassen var han bara dum helt enkelt. Eftersom han inte brukar bete sig så där kommer det en veterinär imorgon och kollar så att allt står rätt till med honom. Håll tummarna nu för min prins... :'(

Idag åkte träffades jag och Matilda efter skolan för att göra redovsiningen om Auschwitz som vi ska ha nästa vecka. Fick faktiskt gjort väldigt mycket och nu har vi hela planeringen klar. Bara några saker vi måste jobba med hemma var och en. :):(
I vilket fall så är jag SÅHÄR sur på lärarna som har planerat det så jävla dåligt.

Imorgon är det kulturdag så då ska jag dansaaaa hela dagen! Fy FAN va kul det ska bli. Saknar dansen asmycket, måste börja igen!

Nog för idag, nu ska jag skutta i säng :) puss

P.S
MEN SLUTTTA MAMAAA!
Bobby har stor näsa, men liten snopp!
E du oskult?!

hahahahahah, Ida... x)

/LinLin


Kommentarer
Postat av: I

HAHAHAHAHAHAHAHA XD

"jag har verkligen kommit in på skalet hos jane, kommit in på skalet" hahaha

2010-05-03 @ 23:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0