Fan ta dig

Faan va snabbt humöret kan vända då -.-

Blir så jävla sur och besviken på er, SPECIELLT dig!
Nu får det fan räcka. Jag gör allt för att försöka vara "perfekt", rider och tar ansvar för mina hästar varje dag, får bra betyg och sköter mig i skolan hela tiden, äter nyttigt och tränar, röker inte, gör inte dumma grejer, åker moppe med hjälm m.m.

Och vad får jag för detta?
Inte den jävla uppskattningen jag borde få, du sa det själv, ni tar det för givet.
Där emot får jag mycket skit för att jag gjort en grej, som inte ens är olaglig eller någonting, men som han tyckte var opassande och oansvarsfullt.

Blir så jävla lack, du säger till mig att jag ska sätta mig in i din situation. Då kan väl du för i helvete sätta dig in i min?!

Riktigt besviken.

/LinLin


Kommentarer
Postat av: I

Nemen?:(:O

vad har hänt?

2010-05-25 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0