Dåligt_resultat

Vi hade spanskaprov för ett litet tag sedan och idag fick vi resultatet. Det var ganska viktigt tydligen att jag fick MVG på det här om jag ville ha ertt säkert MVG i slutbetyg.
Jag fick 1 poäng över VG... :P
Jag pratade med spanskaläraren och hon sa att jag kunde läman in en komplettering på reflexiva verb. Jag skrev ihop en halv sida på rasten och lämnade det till henne.

På lunchrasten träffade jag henne och hon sa att den var helt perfekt utan några fel. Härligt! :D:D

Ska byta om och gå ner till stallet nu. Ska ta in, göra i ordning och fodra mina hästar och sen gå över till Johanna och rida Bollan. :)
Har dock ganska ont i halsen så det är seeeeeegt.

Får se om jag är med på orienteringen imorgon, vill inte riskera att bli sämre till klassresan på fredag!!

Nu ska jag dra mig, puss!

Lindqvist <3 Törnqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0