Arga_lärare

Vi hade nationellt prov i NO idag.
Hejdå MVG!!
Haha, nä men det var faktiskt riktigt illa. Skit svårt ju! Vi har inte jobbat med något av det på lektionerna. Fy på dig Eva!
Haha, just det. Drömde en mardröm häromdan efter jag hade skrivit inlägget om att jag tyckte att lärarna hade planerat tiden för redovsiningen dåligt. De hade tydligen läst det inlägget och var jättearga och besvikna på mig! Jag blev ledsen och rädd... Har fått för lite skäll i mina dagar! ;) :(

Snart ska jag dra mig ner till min sjukling nere i stallet och pyssla om honom. Han har fått stå inne hela dagen så han lär vara arg_hest... Isåfall får jag ta avstånd! :S

Klockan halv sju ska jag åka och träna pilates med. Nice.

"hej vi gillar att hänga ut genom fönster.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0