2 hela dagar med dans

Idag var sista dagen för kulturdagarna.
Fyfaaaan va sorgligt det var sjukt kul!!
Asså jag har aldrig träffat en skönare människa typ och han var en GRYM dansare och danslärare. Fan att dansstudion han jobbar på ligger i Frölunda annars hade jag lätt börjat där. ;)
Jag har nämligen bestämt mig för att börja dansa igen. Det är verkligen något jag brinner för och bara jag hittar rätt dans och rätt lärare så tror jag det kommer bli skitkul igen.

Efter att ha pluggat och umgåtts med min homie i ett antal timmar nu så måste jag gå ner och rykta min hest.
 

Snabba skridskor i vintras!

best_hest

btw, ni missar väl inte bella&tyra-show ikväll?! :D

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0