homecoming

Kom hem klockan halv 9 imorse efter ha spenderat de senaste 5 dagarna i Pol(l)en-laaand!
Sjukt najs har det varit med störtsköna människor och upplevelser för livet. Varit och tagit mig fram med en karta i en storstad för första gången i mitt liv! Inte dåligt det ;) Bättre sent än aldrig? =D
Dagarna i Polen har i alla fall spenderats på en buss, i staden Krakow, på hotellet, i en taxibil med en tyst och leskig_polack, i huvudstaden Warsawa och på koncentrationslägrerna i Auschwitz och Birkenau. Allt har varit en mix av glädje och sorg och det är faktiskt skönt att vara hemma i trygga Svetthult igen. ;)

Eftersom jag och min BRFF (Bästaresefriendforever), Matilda har en del efterarbete från resan att göra, kommer det kanske dröja lite innan jag laddar upp bilder här. Det blev en del :P

Tack i alla fall alla som varit med och gjort denna resan oförglömlig.

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0