Frisörer=dumma frågor

I'm back!
Klippningen blev faktiskt helt ok, väldigt mycket kortare än vad det var innan men var tvungen att klippa av allt slitet..
Herregud vad man kan klaga på någons hår förresten, haha. Frisören ba "oj, hur länge sedan var det du klippte dig..?" och "Det blir ju ofräscht och slitet om du inte klipper det oftare!" och "Använder du balsam i håret?!"
För det första. Jag vet att det var längesen jag klippte mig, det är därför jag är här nu liksom?!
För det andra. Jo, jag förstår att det blir slitet om man inte klipper det men jag kanske vill ha långt hår?
Nejnej, balsam, vad är det för något?
Herregud säger jag bara.
Men, vi släpper det här med konstiga frisörer och går vidare. ;)
Jag har precis kommit hem från en hoppträning med Carrolbby och det gick faktiskt ganska bra! Vi hoppade lite serier och för att inte ha ridit honom på ganska länge så skötte han sig bra. Tagga inför helgen när jag ska åka till Alingsås och hoppa Lb och La! =)

En annan rolig sak är att jag antagligen ska pierca naveln när jag kommer hem från Polen! Wohoo, tror jag lyckats övertala mamma nu, hehe...


Lite minnen från mitt lååånga hår.. haha


Kommentarer
Postat av: johanna

VI * ska pierca naveln ditt mongo

2010-03-17 @ 12:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0