Upplevelser för livet

Ååh, vilken bra dag jag har haft!
Gick i skolan från 8.30 till 13.50 och sen åkte jag med Idas sis Klara hem som nyss har tagit körkort =)
40 meter innan min infart fick vi stanna eftersom det stog en avloppsbil utanför vår parkering. Jag och Ida trodde bestämt att det var Jüri som avloppsbilen var och tömde. Tråkigt nog var det inte det eftersom han kom några minuter senare i en bil bakom oss =( Han är för söt.
När jag tillslut hade tagit mig förbi lastbilen och ägglukten som förföljde den, gick jag upp och pluggade på matteprovet vi ska ha imorgon. En timma senare sprang jag några hundra meter för att möta upp Papi i bilen för att åka ner till mötet om resan till Polen. Jag har inte tänkt på resam så mycket innan men nu inser jag att jag verkligen kommer få upplevelser för livet. Tänk att gå in gaskammare där flera miljoner människor har dött och få se på riktigt hur det var i koncentrationslägren. Hoppas att jag inte bryter ihop bara.. :P

Nu har jag i alla fall precis duschat efter att ja ridit och tränat lite styrka här hemma. Svettigt värre.
Jag tänkte spendera kvällen med att läsa lite bloggar som är snäppet bättre än min. Kan bli svårt att hitta men jag ska försöka.

Jag och Ida, 2007...? Minnen!

Haha, Ida in the stuga. Lääängesen ;)

Naaaw, också ett tag sen (L)
/LinLin


Kommentarer
Postat av: Idiiiis

Hahahahhaha gud!

naaw va gulliga ändå:D:P stugan is the shit

diggar den första xD det va ett tag sen ja;)<3<3

2010-03-17 @ 20:29:21
Postat av: Anonym

hahah så jävla grymma tider (Y) fast nu äre ju tillochmed bättre ;) :D

2010-03-17 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0