UPDATE

Förlåååååååt för att jag inte har bloggat på år och dagar, vet att alla mina trogna läsare har saknat mig ;-)
Min ursäkt är att att jag har varit på Scandinavium tors-sön och sen har jag haft massa i skolan men nu är jag tillbaka! =D

Helgen var seriöst bääääääääääääst! Var där alla dagar och hängde med coolingar som, Lotti, Idi, Mimmen och Johannis =D Allt var skitkul som vanligt på mässan och att titta på alla hoppklasser men det bästa var ju att träffa massa nya bbyyyys, haha. TinTin, Sebbebooi, Jockebooi, Tim, Olof och massa meer kommer inte ihåg alla (förlåt, men ni var inte så pratsamma?! :O ).

Herrgud massa kul hände. "SKA DU?"
Jag blev inlindad i halsduk och 3D-glasögon.
Pratade med okända_hestar
Gömde oss under täcken..
Gömde oss för leskiga_hestar..
Kastade morötter och bilar på människor.. (:S)
HAHA

Pius, Dirk, Dermott, Abdullah och Puck ägde ju sönder! Så söta är dem :) Albert också för den delen..

Tack alla för helgen, ni gjorde den verkligen bäääääst!!

Höjdpunkten på året!

/LinLin


Kommentarer
Postat av: Anonym

VRKLIGEEEEEN :D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<z3<3<3<3<3

2010-03-02 @ 23:14:13
URL: http://mimmialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0