TÄVLING

Igår var det första omgången av eliten som gick i Laholm! Lotta sov hos mig från fredag till igår så hon följde med och var ett gryyymt stöd ;D Åkte hemifrån klockan sex eftersom vi skulle vara där halv nio och vi joinade coolingen Johannas transport   ;-) Verkligen gulligt!!!!!!!!!!!!!!

Tävlingen gick i alla fall suuuuperbra! Carrol var i sina bästa dagar om man säger så ;-) Jag hade ett ner i omhoppningen i lättb men eftersom det inte var speciellt många dubbelnollor så blev jag placerad femma på det =)
I laget red jag, Johanna, Nicholai och Lovisa. Jag gick ut först. Herregud, var huuur nervös som helst och fick en astmaattack mitt i banan. HAHA!

Men, det viktigaste var att jag gick nolla och det gjorde de andra i laget också så vi gick till omhoppning tillsammans med sex andra lag.

I omhoppningen gick jag ut först också men här gick det något sämre. Jag red nolla men Carrol var lite trött så han gjorde inte riktigt som jag ville om man säger så :P
Laget slutade i alla fall på en femte plats så nu ligger vi hyfsat bra till inför nästa omgång! =)


Bild från Bohuslän sommaren -09

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0