Ska försöka överleva

Idag hade jag planerat att träna bodystep med sis men på eftermiddagen kände jag att halsen började göra ont igen så det blevf inte av, inte kul.
Jag gick i alla fall ut och tog en promenad och sen blev jag så träningssugen så jag kunde inte hålla mig.. :P
Blev lite blandning, styrka och kondition. Tränade bl.a boxning en stund, knäböj, utfall, crunch, "rollern", armhävningar, triceps och sedan bicepscurl.
Mådde illa efteråt men det var det värt!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Red i morse och sen åkte jag med Papi och handlade inför imorgon. Börjar bli asnervös nu! Har ju aldrig flygit eller någonting :P
Packat en asfet resväska, hoppas den inte väger över 20 kg, haha.

Kommer inte blogga förrens på fredag men då har jag massor av bilder att visa!
PUSSPUSSPUSSPUSS


red....
P.S Om jag dör i en flygplansolycka eller bli mördad där borta vill jag bara säga att jag älskar min familj och mina vänner mest av allt =)=)

Fan nu blev jag ännu räddare :(
/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0