OPERERA MIG?!

Hej på er

Jag tänkte bjuda på en liten bildbomb från GBG-horseshow men eftersom min kamera inte vill samarbeta just nu får det bli lite senare!

Anledningen till att jag inte är i skolan just nu är att jag är sjuk. IGEN.
Har haft ont i halsen lite för mycket nu och jag funderar seriöst på att operera bort mandlarna (haha, i halsen asså..)

Någon som har gjort det och vet hur det går till och vad det innebär?

Det kommer antagligen inte hända något spännande idag men jag uppdaterar kanske senare ändå.




Babesen (Y)

Puss!

/LinLin


Kommentarer
Postat av: Jocke

Vad behöver man halsmandlar till egentligen?

2010-03-08 @ 17:43:02
Postat av: Anonym

kan man ju undra :O

2010-03-08 @ 17:52:58
URL: http://hoppupp.blogg.se/
Postat av: Idiiiis

HAHAHAHAH omg

jag skrattar ihjäl mig xD

2010-03-10 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0