Klippning!

Det är så himla fint väder ute nu! Strålande sol och blå himmel, om snön försvinner skulle jag nog överväga att gå ner till sjön och ta ett dopp.. Haha, eller inte.
Idag väntas en rolig dag i alla fall! Sprang inte i morse eftersom jag ännu en gång vaknade upp med halsont -.- Det är som om kroppen säger ifrån och gör uppror så fort jag planerar att träna. Ska försöka att inte tänka så mycket på det och bara hoppas att det försvinner.
Men, jag håller mig sysselsatt ändå. Snart ska jag sticka iväg till Lerum och klippa mig! Herregud, tror inte jag har klippt mig på 1 och ½ år.. INTE bra.
Dock vet jag inte hur jag ska klippa mig. Vill fortfarande ha långt hår men det skulle vara kul med någon frisyr.. Inte lugg bara. Haha
Jag uppdaterar om hur det blev när jag kommer hem!

BTW Lottas mamma tyckte jag var lik Pernilla Wahlgren..HAHA

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0