kanel

Tjatjaaaa! 

Kom hem för en stund sedan efter en fantastiskt rolig dag i skolan! (Är inte ironisk, älskar att träffa mina bästa vänner varje dag! =)).
Det hände väl inget utöver det vanliga.. Men alltid lika damp som vanligt ;-)

Pratade med Jockebooi på vägen hem också och han skulle sitta och vänta på någon i  50 min som skulle skriva på hans praktikplatspapper... Alltid lika trevligt, i alla fall =)

Nu måste jag pallra mig ner till stallet och ta in hästarna för klocken 4 ska min älskling klippas! Hoppas att han är dampig ikväll för då ska jag hoppträna. Måste ju ha lite att kämpa med.. haha

Det är kanel på mitt tangentbord förresten.

Aherraa


/LinLin


Kommentarer
Postat av: jockebooooooi

Det var bra att du pratade med mig för det gick mycket snabbare då!<33

2010-03-03 @ 19:03:49
Postat av: Anonym

Ja vet jag är pratARN :D

2010-03-03 @ 19:10:32
URL: http://hoppupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0