Glädje vs. Besvikelse

Blandade känslor ifrån tävlingen idag asså.
I förklassen, LA:n, var han hur fin som helst och det var en utav de bästa rundorna vi har gjort tillsammans.
Tror ni inte att jag ramlar av i lagklassen?
Vet inte riktigt hur jag kände efteråt, det är svårt att förklara. Självklart ledsen och besviken men inte på det sättet att man vill gråta. Mest tom.
Eftersom inte någon av oss i laget hade speciellt mycket flyt/tur, så slutade vi på en ganska dålig placering. Men så är det, bättre lycka nästa gång!

Jag är så hiiimla sugen på att springa nu så imorgon måste jag fan göra det.
Lotta, vi skulle ju springa milen på Lerumsloppet detta året och det är den 24 april, äru på? ;)
Löpträning = check!

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0