Dance til' you die

Ajajaj, träningsvärk efter Afron igår! Riktigt kul är det men jag blir så sugen på att börja dansa igen :( För er som inte vet har jag dansat i nästan hela mitt liv men slutade i höstas eftersom jag kände att jag inte hade tid. En vacker dag, dock, ska dansen bli mitt liv igen! =D Den som lever får se.

Idag skulle jag egentligten tränat MRL (mage, rumpa, lår) men jag sparar de musklerna till tävlingen i eftermiddag. Kan behövas.

Min dag än så länge har i alla fall bestått utav att sitta framför datorn och att göra Carrol fin! Lyckades riktigt bra. Klockan 2 åker alltså jag och Johannagiiirl och tävlar eliten i Billdal. Förklassen är en LA och lagklassen är LA+5. Hoppas verkligen det går bra i första klassen så har jag kanske en liten chans att komma med i laget :P

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting.

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0