Tyra&Kenza- show?

Hej på er (L)
Herregud, jag hade faktiskt 17 besökare på bloggen igår :O Det går framåt!
Som ni förstår, är jag hemma från skolan idag också men jag mår faktiskt mycket bättre! Inte alls lika ont i halsen och näsan rinner inte 24/7. (Inte själva näsan alltså..)
Gick i alla fall upp vid halv nio i morse och tittade på Bella & Tyra-show, igen. Igår laggade det ju som fan så man kunde typ inte se -.- Hade sett fram emot det hela dagen så jag kände mig rädd, naken och exposed när det inte fungerade =( 
I alla fall, helt okej program, fast jag tycker att det skulle varit med Tyra och Kenza istället, helsköna är dem!

Idag ska jag faktiskt försöka få lite saker gjorda. Duktig som jag är har jag redan städat mitt rum och pluggat lite SO men sen har jag massa matte jag måste göra också -.-
Det löser sig, dagen är ju lång.

Rolig_frisyr
/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0