Vattendunkar i kärra- ingen hit!

Igår kväll efter att jag och Johanna hade ridit skulle vi köra ner med vatten till alla hagar. Riktiga bönder som vi är så tog vi fyrhjulingen och en kärra bakom med alla vattendunkar i. De första 50 meterna gick bra men efter ett pyttelitet (!!!) hopp så råkade hela vagnen gå sönder... Vi fick därför lasta på några dunkar på fyrhjulingen som jag fick springa bredvid och hålla i. Johanna vet inte hur man backar den heller så det blev lite problem när vi skulle köra upp sedan men det löste sig med hjälp av min starkhet!
Herregud.

Iallafall, när vi var klara med allting runt halv 10-tiden tog vi Johannis moppe ner till Statoil och hyrde film och köpte godis. Självklart somnade Johanna i soffan innan filmen var slut. Förvånad jag blir. ;)

Kunde inte somna när vi hade gått och lagt oss för det var så jääävla varmt. Plus att Johanna pratade i sömnen en del. :(
Vi bytte dock säng efter ett tag och då sov jag mycket bättre. Så 6-7 timmars sömn blev det väl. Ingen hit!


bby.....

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0