min prins är frisk!!

Gick upp halv 8 idag bara för att träningen började klockan 9. Trööööött!! Men värt.
Var ganska trött och seg hela första timmen med pilates men på styrketräningen en halvtimme på slutet fick jag lite mer kraft. Susanne hade lagt in lite BodyCombat i passet också som jag tyckte var väldigt roligt men som vissa andra hade lite problem med. Nu gick du över gränsen, Helena!!!!! :@ :P

Efter passet åkte jag, mamma och Eva (tror jag...?) hem till Susanne och fikade. De andra pratade allvar medans jag och Sussis tog en rökpaus. Behövligt må jag säga!!!

Väl hemma i allafall tog jag Benny ner till Lerum och köpte lite presenter till Pussy och Lotten. Köpte även 3 nagellack till mig själv. ;) Lite flugspray och läderputs till stallet också.

Var skitred_hest hela vägen tillbaka eftersom veterinären skulle hit idag och kolla Carrol. Han kom hit en stund efter att jag hade kommit hem och då böjde dem och sprang med honom. Jag vågade inte vara där nere för jag var så jäcva nervös och sen var jag helt säker på att han fortfarande skulle vara halt. Kände det på mig.

Men.

DET VAR HAN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D
Så nu blir det igångsättning med trav och galopp i en månad på rakt spår och sen kommer han och kollar så inget har blivit sämre. (:

Dagens:




Gillar det vita och mintgröna starkt!


/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0