Buskis-bil och risk för vårt eget liv

Alltså, jag har lite panik inför midsommar. Ingen aning om vad jag ska/vill göra!
Trodde att det var på Lördag men det är ju tydligen i övermorgon. :S
Någon som har något tips? Vad ska ni göra?

Fick köpt lite nödvändigheter på Hööks. ;) Läderputs, huva, hästsalva, hästschampo och en saltsten. Wohoooo.
 -.-
Men trevligt att umgås med Susanne, Rundhuvudet och Fanny i alla fall. Även om Rundet skrek över hela affären om vilka grejer hon vill ha. ;)
Fikade också efteråt och jag beställde en kaffemocca eller något. Det skulle tydligen smaka choklad men det smakade bara bajs. Ingen hit!

På vägen hem körde det förbi en bil med regestreringsskylten "BUSKIS" (HAHAHAHAHHAHAHAHA) så jag sa med allvarlig och lite farlig röst "Follow that car.." (not) men det gjorde lilla loppan i alla fall och som tur var körde Buskis-bilen in på Statoil så jag kunde hoppa ur bilen och ta ett kort. ;) Passade på att hälsa på Johanna som jobbar där nu också och hon hade gjort sönder två Gott och Blandat-påsar som hon därför sorgligt nog var tvungen att äta upp..

Efter Statoil-besöket åkte vi till S snart nya hus som var JÄTTEFINT! Ska flytta in där sen hade jag tänkt. :) Vi hade det myspys och åt kammben och torkade av händerna på löv eftersom vi inte har råd att köpa papper.

Red Carrol med Rundhuvudet när vi kom hem och pratade med Johannis i tele om dumma/ elaka mammor halva vägen. ;)

Vi måste också snarast utforska det MYCKET mystiska lätet som båda två hörde från hagarna.. Kanske vi gör det idag till och med? Hoppas vi kommer tillbaka levande annars blir det här det sista inlägget på bloggen.. Och det vill ni ju inte! :D

Klad? Hon kommer älska mig ännu mer efter den här bilden <333

UPDATE: Hon gick med på mitt förslag.. Nu beger vi oss.

/LinLin


Kommentarer
Postat av: Cajjsa

va söt hon tjejen är <3<3<3<3<3 e ni kompisar???! bra kompisar asså!!! blogar hon???? va heter hon? söt <3<33<3 fin blogg!!!!<3

2010-06-23 @ 22:22:57
Postat av: Anonym

Nej men va tycker du hon e söt??? :D Hon är min bästa vän, har kännt henne jättelänge och hon har alltid varit skitful. :D Ser lite ut som en kille tycker jag...

Neeej, hon bloggar inte men du skulle inte missa ngt ändå för hon har ändå inget liv att skriva om :D<3<3<3<3<3

Puss ha dt så bra <3333

2010-06-23 @ 22:27:38
URL: http://hoppupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0