Tappa bort sig i solariet...

Haha, kände mig lite borttappad där i solariet.. Johanna fick visa alla knappar och hur man gjorde för att få det att funka! Solade i 13 minuter eftersom jag inte ville riskera att bränna mig men det gjorde jag lite ändå :(
Jag tror vi fick fel styrka för från början var den på 30+ och när jag var klar såg jag att den stod på 41+ (-)... Jaja, hoppas jag inte ser ut som en kräfta imorgon på balen bara! :O x)

Efter jag hade solat tränade jag på gymmet också. Det blev en timma och 15 min totalt. Mestadels kondition men i slutet tränade jag 20 min överkropp: mage, sida, rygg, axlar, triceps, och avslutade med stretch såklart.

Nu måste jag börja förbereda mig för att sova! Är helt uppe i varv så kan bli svårt :(

Langar gamla bilder!

Godnatt <3

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0