Spinning fick inte plats i detta inlägg...

Lotta var här en sväng i eftermiddags och då fick jag min fördelsedagspresent! :D Bättre sent än aldrig <3
Blev aaaaaasglad, som vanligt. Tacktacktacktacktacktacktack!!!!!!!!!!!!!

Vi åkte och badade och hade det myspys, gjorde konster i vattnet som äkta konstsimmare :):)
När vi låg och solade blev vi dock attackerade av en and som inte riktigt gillade Lottens existens och valde därför att flyga henne. Detta resulterade i en vettskrämd Lotta som sprang, skrek och gjorde Russin-dansen samtidigt.. Jag skrattade mycket. :)

När vi hade tagit oss hem gick vi in och läste igenom våran gamla blogg som en gång i tiden var en stor succé i Sverige. Har jag hört. Så om ni vill få er lite underhållning såhär i tuffa tider så tycker jag att ni ska gå in på
http://enriktighit.blogg.se/.
Vi ska nog börja blogga där igen, eller hur Hagge?! :)

Den är en riktig hit i vilket fall.

Sillvik-bilder från förra året! Vi ska dit igen.. Dock utan Torleif. Han är nog död :(

/LinLin


Kommentarer
Postat av: hagge

hahahaahahaha fyffaaaaaaaaaaaaaan va leskit de va, gud!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahga på allt

2010-06-28 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0