Spansk drink med nejlikor.. Och kanel.. (<3)

Hejhejhej väldigt mycket hej :D
Gick till skolan idag men fick inte mycket gjort. I morse mådde jag endå ganska bra men så fort jag kom till skolan så blev det bara sämre :(

Hann iallafall med att plugga lite matte och NO och vara med på den sista spanskalektionen! Det var askul eftersom vi fick en gooosig drink, sandria (?!) eller något, dock utan alkohol.. Jag och Lotta blev lite besvikna när vi fick reda på det eftersom vi redan hinkat(...) i oss massa, haha.

Åkte hem från skolan vid två eftersom jag inte orkade vara kvar så sen dess har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Ska dock gå över till Bollan och rida henne runt klockan 5 eller något. Mamma följer med och gör i ordning så slipper jag anstränga mig så mycket! ;) Haha.

Veterinären var här idag igen och kollade på Carrol. Det var pyyyyyttelite kvar så han fick en vecka till med kortison och sen ska han sättas igång med 2 veckors skritt och 1 veckas trav. Efter det kommer han igen och tittar så min prins är helt frisk!


/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0