Söndag 20/6

Heeeeeej
Var tvungen att gå upp klockan 9 i morse bara för att släppa ut hästar. Inte sååå värt men måste man så måste man.

Klockan halv tolv till ett ungefär tränade jag Bodycombat och styrketränade/stretchade. Jätteroligt pass, inget fel med det men jag har börjat få ont i benhinnorna igen och eftersom det nästan bara är hopp och slag i passet så gjorde det ganska ont. Nu känner jag ingenting men jag får se hur jag gör i framtiden. Vill ju inte göra det värre.
Får gå på detso mer spinningklasser och cykla till pilatesen! :)

Nu öser regnet ner så jag har inte riktigt planerat när jag ska rida än. Tror jag låter Bollan vila idag. Eller så går jag en promenad med henne.. Måste skritta Carrol också. Så jävla segt.

Längtar tills jag får komma ut på tävlingbanorna igen med min prins!

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0