My weekend on västkusten

Igår kom vi hem från Sillvik, hann tyvärr inte blogga eftersom jag gick bort och red Bollan direkt när vi kom hem. Efter det var det middag och TV och sen däckade jag ;)

Det var i alla fall jättemysigt där ute som vanligt. När vi kom ut lagade papi mat och efter det kollade vi på två filmer (jag och pappa kollade på två, mamma somnade som vanligt..)

Den första hette "The Informant" eller något. Trodde att den skulle vara värsta bra eftersom Matt Damon spelade huvudrollen men man fattade ingenting tills slutet typ. Fast då fick jag fråga mami och papi om vad som hände ändå, haha. :P Den var väl lite rolig när jag fattade vad den handlade om ;)
2 av 5 toasters!

Den andra filmen var betydligt mer lättsam och lätt att förstå!
"The ugly truth" hette den. Romantisk komedi typ, riktigt rolig men lite pinsam att titta på tillsammans med sin pappa kanske.. Ni som har sett den förstår vad jag menar!
4 av 5 toasters!

I alla fall, nästa dag var det sol och varmt så då var jag så duktig och klippte HELA gräsmattan själv! :O Okej, ingen vet hur stor den är... Ni som vet, ganska stor är den väl ändå? ;)
Solade gjorde jag självklart och var ute och sprang. Riktigt snabb är jag ska ni veta! :D Efter jag hade sprungit tog jag årets första dopp i havet. Myyyyys.

Det var lite av min helg :D I know you lööve it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0