My afternoon

Nu har jag precis duschat och tagit på mig mysiskläderna :)

Det gick jättebra att rida, hon var väldigt pigg och gjorde lite luftsprång för att hon var så laddad haha :D Gjorde i ordning stallet och fodrade dem efteråt. :)
Mamma tog hand om vårat stall idag :)<3

Efter jag hade ridit åkte jag och tränade pilates och styrketräning i en timma. Har precis blivit frisk från halsontet så nu när jag bara är förkyld kan jag börja träna lite lätt igen :D:D:D

Märkte dock att det var ett tag sedan jag endast tränade styrketräning eftersom många av övningarna var mycket jobbiga ;)

Nu hoppas jag snart att papi säger att maten är klar, han är grillARN ;)

Carrols express samott och jag för 1 år sedan <3


/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0