Krya på er!

Hej.
Anledningen till att jag inte bloggade igår var att det inträffade en moppeolycka nedanför mitt stall med människor som jag känner inblandade. Ambulansen, polis och brandkår kom och jag var väldigt omskakad av alltihop så jag kände inte direkt för att blogga.
Killarna skadade sig självklart men vad jag vet så är de hemma nu så det slutade bra med tanke på omständigheterna.

Men, om idag!
Jag åkte som sagt och tävlade min första tävling på Bolchoi. :D
Vi var i Ulricehamn och det var en jättefin gräsbana. Jag hoppade bara en Lb och det gick superduper, hon är helt underbar! :D
Red ganska stora vägar i omhoppningen så jag slutade inte på en så jättebra tid men vi blev placerade på en tredjeplats av fem iallafall! Sååå glad :)<3

Förlåt för att det är så dåligt med nya bilder men jag ska bättra mig och försöka fota lite mer.. Hehe :P


KL-ass ;)

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0