KRABBAN- RÖD ASSÅ..

Efter jag hade tränat (var ett jättebra och jobbigt pass, duktig Susanniii!!! Förlåt för dampet men kunde inte hålla mig när jag tänkte mig dig hålla upp lappar med låttexten på, HAHA) såg jag att jag var helt knallröd över hela bröstet och armarna.. :O
Smörjde inte in mig innan jag cyklade till Erika och vi satt ju ute hela tiden så jag måste blivit bränd då. :( Tyckte inte det var så mycket sol dock men tydligen.

Gick jättebra att trava Carrol idag btw, han tyckte det var roligt att göra något annat än att bara skritta!

Imorgon blir det ridning och grejer och sedan hade jag tänkt joina den gröna loppan till Hööks! :)

Öppen för förslag annars, slå en pling!


Biffii-jackan :D Skönt att slippa den ;)
Herregud, kolla håret?! :O lååååångt

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0