Jagad av onda varelser

Min bästa åkte hem för en stund sedan och hon hjälpte mig med stallet och ridningen idag.
Hon skrittade Carrol och jag red med på Bollan, myyyyspys. Hon hade väldigt roligt åt mig också när jag fick panik när jag fick en hel getingsvärm efter mig! Jag lovar, de var säkert 100! MINST. Jag lyckades dock klara mig ur situationen utan större skador som tur var..

Snart ska vi dra in till stan och kolla på bio. Eftersom båda två bara äääääälskar Hannah Montana (Inte Miley Cyrus, vem är det??!) så ska vi titta på The last song. Jag får låna cykellås av Gusten så jag tar min lila springare ner till tåget! :)

Min supersnygag vän, Moa, fyller 16 idag!

GRATTIS!!

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0