Intensiv dag

Heeeeeeeeeej :D
Riktigt bra dag idag! :D Är asglad :D :D :D (papi)

Började med att jag vaknade vid 10, lätt illamående dock. Åt frukost och gick sedan ner till vårat stall och red Carrol, mockade båda boxarna och släppte ut. Sen cyklade jag den långa vägen till Johanna och fodrade Bollan och storhästarna. Passade på att mocka hennes box, byta vatten och putsa och allt sånt medans dem åt. :)

Tog in och gjorde i ordning och red sedan på rakbanan! Pigg_hest som vanligt :)
Pratade med Lotten i tele typ hela vägen dit och hem också, myspys <3

När jag kom hem putsade jag sadeln och gjorde i ordning allting. Väldigt glader idag också! Blir förvirrad.. Sånt man får ta. :P

Hemma vid halv 4 i alla fall. Vääldigt hungrig men kunde bara äta en macka eftersom jag hade bestämt mig för att åka och träna Afro som började halv 5 -.- Blev väldigt stressigt men hann precis. Hade dock inte så mycket energi till mer träning så jag var rejält trött efteråt.

Nu ska jag spendera kvällen med att kolla på Bella&Tyra- show som jag missade igår. Trevligt värre ;)

Bild från balen på mina bbys <3
Haha, blickarna... :P


Kommentarer
Postat av: I

HAHAHAHA men gud!

2010-06-12 @ 14:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0