Hoppträning!

Pillan, (min tränare, Johannas mamma), ringde och väckte mig idag eftersom hon skulle meddela när vi skulle åka iväg och hoppträna. Haha, e ju så jävla förkyld och hade precis vaknat så jag lät som jag vet inte vad :P Kunde knappt prata!

Vi åkte iallafall iväg och tränade med båda storhästarna och Bollan. Gick sådär i början men i slutet när vi började hoppa bana kändes det mycket bättre! :D Tagga tävling i helgen!

Snart ska jag och mamma åka till Lerum och titta efter balklänning. Måste hitta någon nu, det är mindre än en vecka kvar till balen!

Juste, jag tror Pussy har åkt till Turkiet nu. Hon var inte hemma när jag kom hem och så gick jag in och läste hennes blogg och där stod det att de skulle åka nu... Bra att man har koll på saker och ting ;)

hahaha, en bild från klassresan x) :D
Hittar ni mig? ;)

/LinLin


Kommentarer
Postat av: I

hahah så jävla grym!

bästa vare!:D

2010-06-02 @ 18:40:16
Postat av: cajjsa

hihi<3<3 va sööta!!! vilka e de??? pus

2010-06-04 @ 21:44:24
Postat av: Anonym

Haha, det är några från min klass :)

Va kul att du gillar min blogg, hur gammal är du? :)

2010-06-06 @ 16:37:33
URL: http://hoppupp.blogg.se/
Postat av: cajjsa

ja den e jette bra!!!!!!! 11 år :D fyller 12 i augusti. <3<3

2010-06-06 @ 19:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0