Hektisk dag!

Hej, blir sen uppdaterinng idag. men jag har haft mycket för mig ;)

Började med skolan som vanligt. På hemvägen med Benny så börjar helt plötsligt bakhjulet att glida fram och tillbaka så hela moppen svajar. Jag stannar och tittar vad det är och självklart är det punka. Får därför ringa pappa och efter en stund kommer han och en arbetskamrat och hjälper till. Vi går över till kvartetskrogens baksida och lånar el därifrån för att försöka pumpa upp hjulet men eftersom det har lossnat från fälgen går det inte. Efter mycket slitande får vi iallafall lastat in Benny i en bil och de kör iväg honom till en verkstad.

Jag får bråttom och börjar gå hem. Mamma kommer efter någon kilometer och hämtar upp mig, sen var det bara hem och äta för att sedan cykla iväg till Toleryd för att jobba. Gick ganska bra, tycker dock lite synd om E som jobbar nästa torsdag.. Haha, inga mer detaljer.

Var hemma runt åtta och då hade mamma gjort i ordning Bollan så då var det bara att sitta upp och rida henne. Jag red med Johanna så det var myspys <3

Nu har jag precis kommit hem iallafall! Ska bara kolla facebook och några bloggar, sen blir det bums i sängs! ;)


/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0