hej jag är fet

Balen igår va kuuuul. Dock inte lika kul när man ser alla bilder på hur man såg ut. Hatar att se mig själv, börjar nästan gråta. Funderar starkt på att få ätstörningar igen. men sen tänker jag att det inte är värt det. Inte värt att må så igen även om man blir smalare. Fast om jag får der igen tycker jag att jag är tjock i alla fall. Jaja, önskar att det inte fanns kameror bara.

Idag har jag spelat fotbollstunering, gick sådär men vi vann lärarmatchen i alla fall. Har också ridit två hästar. Började skritta Carrol idag och galopperade Bollan.

Ida kom till mig ikväll och vi bakade tårta till imorgon. Gryyyym blev den.

Nu ska jag gråta en skvätt och sen gå och lägga mig. Skolavslutning imorgon. Woho.

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0