Glad syster + Mycket arg syster

Hej!
Har precis duschat och gjort i ordning mig, har nämligen varit på tävling hela dagen.
Hoppade Bollan i en lättb och det gick verkligen jättebra! Hur fin som helst och jag red mycket bättre nu än förra gången också. Slutade på en åttonde plats av åtta placerade. Supernöjd!

Ida var med hela dagen och hjälpte till också. Tack gumman! <3 Hoppas du blev glad över din plopp. Eller var det center? Eller plopp? Nääe, det var center (tror jag..). ;)

Något som inte är lika kul dock är att jag råkade hälla ut lite vatten på pussys dator igår och idag funkar den inte... Arg_hest kan jag lova. Har dock inte träffat henne än som tur är.. :S

Vet inte hur jag ska betala den heller för har bara 400 kr typ. Men det löser sig. ;)


/LinLin


Kommentarer
Postat av: I

Varsågod!:D <3

haha det va faktiskt Center! :O

2010-06-19 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0