Fika- rid- och cykeldag!

Vaknade klockan 8 idag så vid 9 var jag hos Bolli och red henne i paddocken. Asgött att göra det så tidigt.
Var klar vid 11-halv 12 där borta så klockan halv 1 tog jag min lila springare och cyklade iväg till Erika för att fika med henne och pussy. :) Mycket trevligt, har inte träffat henne på jättelänge! Hon har köpt lägenhet nu som hon visade bilder på. Skitfin! Jag ska få köpa den när hon flyttar ut bestämde jag. ;)

Efter några timmar där cyklade jag hem och så kom mormor på ett litet besök. Trevligt, trevligt.
Susanne var precis här så vi bestämde oss för att rida ihop så nu måste jag skynda mig asmycket!!

Kommer alltid försent bara för att jag bloggar i sista sekund. :P

Hinner inte lägga upp bilder, puss så länge.

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0