Fan vad jag bloggar

Heeeeej :D
Jag gör 2 inlägg direkt efter varandra! Då är man engagerad ;) Jag tror jag kommer att lyckas bra som storbloggare i framtiden, vad tror ni?

Dageeeeen, iallafall.
Vaknade tjogo över 10= SEEEENT!
Lite panik, kokade och åt mannagrynsgröt för första gången i mitt liv, riktigt mumsigt faktiskt!
Gick ner till stallet, tog in och släppte ut hästar, putsade, red Carrol, släppte ut honom, mockade, bytte vatten mm. mm. mm......

Sen dess har jag suttit här, fått en mycket smärtsam massage av Pussy och skickjat in ett bidrag till en tävling! Hoppas jag vinner, mitt var riktigt bra... Jag informerar mer senare ;)

Ikväll, klockan 7 ska jag hoppträna Bollan! :)

Nu måste jag rusa ner och ta in hästarna, ett oväder ser ut att vara påväg... leeeeskigt

Ledtråd...

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0