Dag med träning, bad och nya vänner...

Idag hade jag lite mer ridsällskap med mig än vad jag brukar ha. Skojsigt! :D
Jag red Bollan, Susanne på Carrol, Klara (mobbad) på Fanny och Klaras kompis Sara red Cooga. Ett härligt litet gäng det där och Sussis skaffade två nya vänner, Tissebooi och en liten löpare. Mys.

När jag kom hem knåpade jag ihop ett litet härligt pass. Knäböj, utfall, box på Baghera-Ingmar, biceps och så rygg och mage på DVD. :) Mys vare.

Jag hämtade min bikini hos Gustis också men självklart har jag tappat bort den. :O Fick därför ha VÄLDIGT omatchande bikinidelar när jag åkte och badade med Poss(rr)y och Susanni. Mina var dock finare än Sussis 80-tals överdel och Puma-shorts.. men det var mys ändå. God köttsallad säger jag bara!

Nu ska jag snart gå ner och tvätta min lille Carrolbarrol och ta in Bolls och Fanny.


hej.

/LinLin


Kommentarer
Postat av: aa

hej

2010-06-27 @ 18:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0