Dag med min bästa

Heej på er! :D
Haft en bra dag? Det har jag! :D

Gick upp vid halv åtta för att hinna rida innan jag drog till stan så klockan fem i åtta satt jag uppe på första hästen och strax innan tio hade jag hunnit rida båda två och mockat en box redan! Riktigt skönt att vara klar med allt så tidigt.

Jag tog Benny ner till stationen och mötte upp Lotta och vi tog tåget in till stan. Jättemysigt verkligen för vi gick ute hela tiden och det är ju superfint väder! Handlade faktiskt en del, bl.a träningsbyxor, svart, jättefin tröja, svart- och zebrafärgad midjekjol/tubtopp, cykelshorts och ett diadem! Kan lägga ta en bild och lägga upp senare ;)

Lotta tvingade med mig till donken också... Fick motvilligt följa med eftersom hon påstod att jag hade tvingat med henne till Paprika allt för många gånger (?!). Åt en sallad i alla fall. Paprikas är mycket godare. -.-
hehe

Nu ska vi snart träffas igen och träna spinning! :D Woho, jag lyckades övertala henne!

Haha, nååågra år sen ;)

Inte så positiv till donken då heller....

HAHAHAHAH, våra bästa sidor <3<3<3

Älskar min prinsessa över allt annat.

/LinLin


Kommentarer
Postat av: I

hahaha småå;D<3

2010-06-15 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0