Bara hästar

Idag var jag väl i stallet vid 11 och då jag började med att mocka båda boxarna och sen gick jag ut och red Carrol. Han var jättefin!

När jag var tillbaka och stod och gjorde i ordning ringde Pilli och sa att jag kunde träna klockan 2 om jag ville. Självklart ville jag det så jag gick upp och åt lite och gick sedan dit. Mockade och allt först.
Träningen gick jättebra så jag hoppas att det håller i sig till helgen! Ska nämligen på ett litet meeting, tävla två klasser, bland annat Mountain Horse-cup. Bara sova över en natt.

Var hemma klockan halv 5 efter att ha putsat och börjat packa. Lång dag med andra ord.

Nu måste jag sticka ut och ta in alla.
HästarHästarHästarHästarHästar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0