Allting känns så mycket bättre...

Väldans god förmiddag på er!

Jag och Johanni kickade (hahaahha) till rakis med havremopparna imorse och hängde där en stund. Fett.
När vi kom hem fick jag mocka med en väldigt liten grep.. Men det var mysigt för jag lärde känna bajset mycket bättre!

Nu är klockis snart 2 och jag måste bege mig ner och rida den andra pollen. De har stått inne ett tag eftersom Cooga blir skodd så här har man inte tid att sola eller hålla på att roa sig med andra saker! Hästar ska släppas ut och ridas. Trevligt...

Eftersom jag är hurtigheten själv ska jag självklart träna ikväll också. Spinning! Jag och min BTFFs hat-instruktör iofs men jag överlever nog. :)

Nu måste jag bege mig. Orkar inte med några bilder, tror ni klarar det.
Puuusss!

/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0