Vi måste åka till stan nån dag..

Hejhejhej mina bbys <3
Jag hann inte blågga igår för jag hade fullt upp!!
Åkte till partille med Possy, tog en liten springtur, badade, red båda två och sen tog jag Benny hem till Lotti. Benny startade knappt först dock men jag pratade lite med honom och då blev han klad igen.
När jag kom till hon tjejen var det ingen hemma så jag fick sitta ensam på hennes rum ett tag.... Kände mig red och övergiven. Efter ett tag kom lilla Lotten och Mimmen framsusandes på deras stora kärlekar och då blev jag glad igen. Sen åkte vi och badade. Vi kolla på Beck först glömde jag. Tack för att du påminde mig.
Nu är det väldans varmt här i hennes rum men en kladdis väntar. (..........).
Juste, kolla på Berti igår också. "Bennyyyy!!" och "Där ä en cirköös........"

Nu e dt för varmt här måste sluta. hej.

Lite bilder från förra sommARN.... <33333

/LinLin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0